wtorek, 1 stycznia 2013

ORYGINALNOŚĆ I ZMIANY


Niby miałam już nie pisać o LUCY,ale tak mnie dziś naszło. To co ostatnio zrobiła ,akurat pod pasowało mi do dzisiejszego posta. W końcu blogger nie zabrania pisać o kimś,a ja już będę dodawać tylko zdjęcia mojego autorstwa(no chyba ,że pisząc o jakimś bloggerze nie będę miała jego zdjęcia.. wtedy będę zmuszona do wstawienia zdjęcia z jego bloga :D ). 
*Nie pisałam długo,bo byłam w szpitalu,co mnie chyba usprawiedliwia?*

Jakiś czas temu TU pisałam o nagłówku podobnym do nagłówka ZOE. Nie zdziwiłam się kiedy Łucja poprosiła o przesyłanie jej nowych nagłówków na mail'a. Po mojej  i waszej krytyce stwierdziła pewnie,że nie chce więcej negatywnych opinii na swój temat. A jak wiemy,niezbyt lubi ona krytykę. Więc najprościej w świecie zmieniła nagłówek na inny. Przyznam,że nawet ja podesłałam jej 2 propozycje.. Ale zaraz po zmianie ,nastąpiła kolejna! A mianowicie chodzi mi tutaj o wygląd jej bloga. Na początku mi się podobał. I podoba mi się nawet teraz,bo jest bardzo delikatny i dziewczęcy. Niestety potem uświadomiłam sobie,że już go gdzieś widziałam. Dokładnie u Angeliki , której bloga Lucy podobno b. lubi. Troszkę mi szkoda,ale z 2 strony to nie tylko te 2 blogerki mają taki wygląd blogów.. Przekopując się przez masę,różnych innych.. Znalazłam nie jeden czy dwa takie.. O nie! Zliczając ,wyszło dokładnie 17 o identycznym wyglądzie.

Wiem,że niektórzy po zobaczeniu gdzieś czegoś,też chcą to mieć. Ale czy ta monotonia nie zrobiła się już nudna? Wiem,że kobieta zmienną jest..Ale niedługo słowo "zmienną" w moim słowniku zmieni się na "skopiowaną". A uwierzcie mi,lepiej być fatalną wersją siebie ,niż doskonałą kopią kogoś innego.

 Ja sama postanowiłam w najbliższym czasie poeksperymentować i nadać troszkę bardziej "świeży" wygląd blogowi. Już widać pierwsze moje działania.. Nie najlepsze,ale już są! ; )
Tak było przed:

http://i.pinger.pl/pgr316/cde1bb5f001c7dd450e31b83/2013-01-01+18.15.24.jpg
A tak jest po:

http://i2.pinger.pl/pgr382/304acb3d001b296350e31b83/2013-01-01+18.15.48.jpg

Teraz pytanie: CZY JEST TU JAKAŚ PRZEMIŁA OSÓBKA,KTÓREJ UMIEJĘTNOŚCI W PRZECIWIEŃSTWIE DO MNIE NIE SĄ TAK OGRANICZONE JEDYNIE DO PAINTA I POTRAFI ONA STWORZYĆ JAKIEŚ .. ORYGINALNE CUDO? :)
Jeśli tak to proszę o przemyślenie mojej propozycji. Wszystkie maile ,które dostanę z nagłówkami powinny zawierać adres Twojego bloga,ponieważ.. wszystkie zostaną umieszczone na pasku bocznym lub w nowej zakładce "POLECANE BLOGI" lub coś w tym stylu,a jeśli będzie ich dużo to zostaną także umieszczone w oddzielnym poście. 
Ktoś będzie zainteresowany? :)

Pokombinujcie troszkę z szablonami, kolorem i czcionką. PROSZĘ :)
Wiem,że wśród Was jest dużo zdolnych dziewczyn. GOTOWE PRACE PODEŚLIJCIE NA MÓJ MAIL :
ploteczka9@interia.pl

Co sądzicie o oryginalności i zmianach na blogu LU i moim? 

Cieszycie się ,że już jutro szkoła ;c ?

Pozdrawiam ,
Plotkara
xoxo.
 

6 komentarzy:

  1. Ale Lucy miała go pierwsza nie dziw się, że taki sam nagłówek, ponieważ jedna dziewczyna robi go wszystkim sławnym blogerką: http://weeronika-blog.blogspot.com/

    Więc myślę, że to nie wina lucy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się ,że ma taki sam nagłówek tylko wygląd bloga ;p

      Usuń
  2. nie ma to jak robić ze mnie kozła ofiarnego , nie?

    OdpowiedzUsuń
  3. interesując blog. obserwuję i liczę na rewanz http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczególnie oryginalny jest twój tytuł. Trochę podobny do tytułu Lucy nie sądzisz? A niby jesteś taka ,,oryginalna'' Ty to chyba się tylko czepiać potrafisz. Nie znasz jej na tyle dobrze,żebyś mogła o niej mówić cokolwiek.

    OdpowiedzUsuń