piątek, 7 grudnia 2012

PLOTKA 1

ŁUCJA WOJTACHA - PLOTKA 1


  Dziś poruszymy temat jednej z popularnych,młodych blogerek. Jest to 13-letnia Łucja Wojtacha.
 https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/530_478209085553603_450242377_n.jpg
  Dziewczyna, z pozoru śliczna i miła. Niestety nie jest taka do końca. Po pierwsze : wpadło mi do głowy ,kiedy założyłam sobie konto na YT i zaczęłam subskrybować "LUCY". Bardzo mi się podobał jej blog,konto,filmiki. Do czasu! Zaczęłam subskrybować także ZOELLĘ. Wtedy pod jednym z jej filmików zobaczyłam adres bloga. Zobaczyłam nagłówek.. Był mi skądś znany..
http://i11.photobucket.com/albums/a165/danakiller/zoella/header.jpg To nagłówek ZOE ,a to LU :
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/28768_465814310126414_63883670_n.jpg Nieprawdopodobne podobieństwo nagłówków! 2 rzeczą ,która mnie ździwiła jest tematyka postów ..

Post "DLACZEGO JESTEŚ TAKA CHUDA" na obydwóch blogach bije rekordy popularności..
ZOE:
KLIK
LU:
KLIK

Drugi post o tematyce "JUST SAY YES" . TEN SAM cytat na początku,przygryziona warga i koczek na zdjęciu.. zbieg okoliczności czy kopiarstwo? :
ZOE:
KLIK
LU:
KLIK

Zdjęcia też są trochę podobne..

ZOE:
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhLFzOWqnih0LALYlPXJrl-xlVwgFahsbetKF_I-Rjfsdgd9nlPBsot9zMGH5JDb7sl-yzKOGZ3sohf6SthU7_32Dhgjm-I5Obwod7pagr8V4NWv6YaDIB4vH75SLnVYPX1k3Les5bm1lRs/s1600/hi.jpg
LU:
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiALOJBa0TC3npJ_rY1sNEHLgREseYj41Za7BTGBWW06vGSeN-tUtOpzLbHsjCB6oZ2raawI0VMIn-RZIo4Yej2WQU-scDwMco2oRSu8jCYCgs8oZLyfLo7CSH89u4r2qDNiaGeasSDn7o/s1600/424314_275068172593843_1255201414_n.jpg
 
Rozumiem,że tak jak to mówi,można się inspirować,ale chyba nie do tego stopnia? W tym przypadku to nawet nie inspirowanie się, a ściąganie czyiś postów. Nie mówię tu nawet o zdjęciach, a o tekście bo nawet w nim są takie same zdania! Pozatym Lucy używa "brzydkich" wyrazów. Tu ją rozumiem,bo mi także czasem się coś wymknie. CYTAT:

Straszne klniesz! No wiem ,że niektóre pytania cię wkurzają ,ale to nie lepiej na nie odpowiadać niż rzucać emocjami ...to tylko taka rada.
jesli oni klna na mnie , obrazaja mnie itp. to ja nie bede siedziec i udawac ze nic sie dzieje.Jesli myslisz , ze jestme osoba ktora da soba pomiatac to musisz byc tu nowy/nowa. 
 
Rozumiem,jeśli obrażają to możesz się czasem wkurzyć,ale to tylko taka rada: myśl i mój w realu,a nie pisz w wirtualnym świecie-ktoś to potem może wykorzystać! 

Po drugie-czemu już się nie przyjaźni z Asil? CYTAT Z ASK'a! :

czemu sie juz z asil nie przyjaźnisz?
poniewaz zawsze kiedy jestem z andrea oa jest wsciekla , ale kiedy ja jestem z nia to tak obgaduje andrea ze masakra. Od jakiegos czasu wybierala sobie jedna z nas a druga po prostu ignorowala. Andrea nie raz plakala przez nia kiedy powiedziala jej cos brzydkiego. Ale i tak zawsze ja bronilam , potem pokazala jaka jest falszywa obagadujac mnie za plecami z pierwsza przypadkowa osoba. 
 
aha. rozumiem. 
 
FILMIKI:
W TYM filmiku Lucy wygląda na zarozumiałą:

 
A w TYM na bardzo fajną:
 
Zmienia się?
 
 KRYZYS w pisaniu? może i tak każdy go ma.


ZAKOŃCZENIE: 
Czy Lucy jest idealna? Nie,ale nikt nie jest. Ma ona talent pisarski,umie robić świetne zdjęcia i tryska pozytywną energią. Ale jednak: Ma jakieś minusy,które powinna powoli "kasować". POZATYM RADZI SOBIE Z HEJTERAMI.

Na ile oceniam jej blog i ją? 
6 / 10 co i tak jest wysoką notą :) . Mam nadzieję,że w końcu uda jej się dojść do doskonałości,bo niewiele jej brakuje.


To tylko szczera prawda,nie chcę Cię obażać Łucja,to tylko post w którym wyrażam swoje zdanie. Może któregoś z Twoich czytelników to zainteresuje? Nie wiem. :) . Wszystkie posty na tym blogu będą o życiu,blogerach i takich tam. Mam nadzieję ,że się podobało. Liczę na komentarze,negatywne i pozytywne. 

Pozdrawiam.
Plotkara


34 komentarze:

  1. Niestety nie mogę zaobserwować, ale chętnie bym to zrobiła :33
    Bardzo mi się spodobał artykuł, jest świetny!
    Fajnie się go czyta, i dobrze, że spostrzegłaś to!

    zapraszam do mnie --> http://heaven-mia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już można , dziękuję. Chciałam napisać prawdę,ale tak,żeby nikogo nie urazić,a dać przydatną radę :) .
    Na pewno zobaczę co u Ciebie na blogu! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. troche prawdy w tym poscie o lucy,ale ja nadal ją kocham<<333

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta notka i to nawet bardzo :) Czekam na kolejne 'plotki' :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://oath-of-friendship-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu .. super blog! Pierwszy temat BOSKI! Obserwuję i liczę na rewanżyk only-colorful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze, że to poruszyłaś, bo ja też wyrażę tutaj SWOJE zdanie. Blogerki traktują Lucy jak jakieś bóstwo w blogowaniu. Że ona jest najlepsza, że ona jest idealna, najpiękniejsza, najmądrzejsza. Ale to nie do końca prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zaskoczyłaś mnie. Tak, wszyscy uważają Lucy na bóstwo.. ja też tak uważałam, że jest najlepsza itp. chciałam być taka jak ona.. po pewnym czasie zrozumiałam, że trzeba być sobą.. a nie udawać kogoś kim się nie jest.. Lucy nie jest dokonała.. nikt nie jest ;)) świetny artykuł;))
    zapraszam do mnie ;) rozdanie ;))
    http://oluu-oluu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje ! To że ma sławnego bloga , mieszka w Norwegii to od razu nie oznacza że jest boska. Owszem robi bardzo ładne zdjęcia i brzydka nie jest. Jej bloga odkryłam nie dawno i spodobał mi się i też chciałam być taka jak ona ale przemyślałam to i stwierdziłam że warto być sobą i nie zmieniać się bo ktoś ma sławnego bloga i jest ładny. Lu ma fajnego bloga ale nie jestem jej taką fanką żeby dać się zabić za to co Plotkara pisze. Moim zdaniem post jest świetny i czekam na kolejne ploteczki !

      Zapraszam do mnie lucjagadomska.blogspot.com

      Całusy
      Łucja :*

      Usuń
  8. uwielbiam Lucy i jej bloga, ale gdy to przeczytałam. Po prostu mnie zatkało.
    Ma dużą popularność i dużo postów oraz zdjęć i ja myślała, że sama na to wszystko zapracowała. Może i trochę zgapia, ale to jej przynajmniej w czymś pomaga.
    Dzięki bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O wow. Jestem w szoku. Bardzo lubię jej bloga, ale to są fakty. Te nagłówki, zdjęcia, tematyka postów... Bardzo ciekawy artykuł!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. Świetny blog. Lubisz pisać lub dostawać listy czy pocztówki ? Tak ? to ZAPRASZAM NA http://is-charlie.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy post i już Cię polubiłam, Plotkarko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny artykuł! ja tez niedawno to zauwazyłam...
    +obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nagłówek Lucy robiła jej Nadia (Ma ona blog) nie pomyślałaś że może zrobiła dwa jednakowe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie zroobiła ,bo dla ZOELLI raczej by nie zrobiła .. mogę zapytać :) wiesz może jak nazywa się blog Nadii ?

      Usuń
    2. właśnie. Może i nie zrobiła tez dla Zoelli, ale może zna jej blog i to właśnie Nadia ściągnęła ten nagłówek, ale co do postów to straszne ksero z tej Lu -,-
      zapraszam do siebie :)
      http://i-am-butterfly.blogspot.com/

      Usuń
    3. NIE ZROBIŁAM NAGŁÓWKA OBECNEGO LUCY! ZROZUMCIE I PIERWSZY RAZ WIDZĘ BLOGA TEJ ZOELI -,-

      Usuń
    4. POMYŚLCIE ZANIM OSKARŻACIE KOGOŚ BEZPODSTAWNIE ;/

      Usuń
  14. Taki popularny blog a jednak o nim nie słyszałam ;c
    Świetny pomysł na bloga i twój styl pisania. Z pewnością jeszcze nie raz poczytam :3

    Obserwujemy? Jeśli tak to wpadaj :D
    http://jaramy-sie-tym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiesz..troche mi przykro ze takie rzeczy tu piszesz no naglowkow
    nie robie sb sa ale chyba Nadia tez go nie zrobila i wtedy nie znalam jeszcze bloga Zoeli wiec nie bylo to celowe. Nastepnie post just say yes jest jako tag w norwegii wiec ludzi cos tam od sb dodaja ale wiekszosc juz jest napisana. Post dlacze jestem taka chuda owszem pomysl od niej ale opisuje on moja historie i pisze to moimi slowami.Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem,mi też byłoby przykro na Twoim miejscu. Ale pamiętaj ,że to tylko słowa. Kilka rzeczy wygląda na podobne-zrób coś z tym! Ale to tylko "pomoc" w robieniu postów. Ja nie umiem robić takich ślicznych zdjęć jak ty,nie jestem taka ładna. A jednak staram się być sobą. I o to tu chodzi. . Jesteś fajna dziewczyna,nie zepsuj tego.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. nie zrobiłam tego nagłówka :3

      Usuń
  16. lubię Lucy i nie spodziewałam się, że kogoś kopiuje... będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój blog i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. nie ja nie robiłam tego nagłówka!!

    OdpowiedzUsuń
  18. ha. i ciekawe kto tu ściąga? dlaczego niby TY masz bardzo podobny adres bloga do Lucy? hę?

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy jej nie lubiłam, uważam, że jest fałszywa itp.
    prawda, że robi śliczne zdjęcia
    zaje**sta notka + obseerwuje i mam nadzieję, że do mnie wpadniesz :P

    http://karaafashion.blogspot.com/ + zachęcam do udziału w konkursie: http://karaafashion.blogspot.com/2012/12/50-obserrwatorow-mini-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. tylko mała rada: Jeśli nikt nie jest idealny i NIE BĘDZIE to Lucy nie jest wyjątkiem

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nadal kocham Lucy to są TYLKO PLOTKI ona jak miała 13 lat to dopiero zaczynała, musiała od kogoś "zarazić" się blogowaniem. Więc krótko i na temat w 85% nie zgadzam się z tym postem, a w 15% Zgadzam się...

    Post jest napisany bardzo ładnie jak by to napisała nauczycielka języka polskiego ale jak bym była Łucją to ten post by mnie trochę zranił... pozdrawiam Olimpia :)

    OdpowiedzUsuń