sobota, 15 grudnia 2012

MISIA

 O kim napiszę dzisiaj? O ślicznej,przemiłej dziewczynie z Warszawy! Jest to "MISIA" z bloga http://chinchilla- love.blogspot.com/ .
 Zacznę od tego ,że jedyne co do niej napisałam to to ,że jest śliczna :D.
  Jej uroda jest nietypowa,na początku myślałam ,że wygląda ona tak bardzo wrednie! Może dlatego pisze do różnych agencji jak NEXT itp. ?  To samo mogę powiedzieć o jej stylu. Jest nietypowy,ale taki strasznie orginalny.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiIRmQ_vSJG7DG-IGBBlR4CmXlp25cZPzscxhUfzo8BTlt5v_zIuucIk_mjP9yLlApPtqca2KUwXCyg0-vYcgTBaKZfSisfratFBz6YPjYVD0fZG4woMmWJ48teFqQYurmo6wMIqoBSe2_l/s1600/03112012-4.jpghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjQNacnRsM69eqO_ea9DEXlc7ZTe4sbbcuey3mtkQWQATiSQIXQyCM5zF7H4zog1PgW-uYKT84Y8RwVqiEvvTenkB2zKdsiXaP1QItgLxq9Jj4tXWBGi7N6ceOwcYCGN7AynT_-NZrnWlS6/s1600/14102012-5.jpg
Jak swój styl opisuje ona sama?
Mam na końcu języka kilka określeń, chyba luźny, nie umiem znaleźć słowa, bo minimalistyczny chyba aż tak nie jest, ale lubię proste kroje, dziewczęcy? ale bez przesady, trochę vintage'owy... no i oczywiście jeśli chodzi o mój wybór ubrań to muszą mieścić się w mojej skali słodkość! :D jestem beznadziejna w opisywaniu takich rzeczy, więc to moja fashionista http://www.fashiolista.com/style/missmissia97/


 Bardzo lubię takie orginalne dziewczyny! W świecie blogosfery potrzeba ich więcej <3!


Dodam jeszcze ,że nie będę na razie pisać postów na temat LUCY.

 Miłego weekendu  !!
xoxo Plotkara



8 komentarzy:

  1. Chyba zacznę czytać jej bloga :0
    + widzę, że Lucy ładnie Cię nastraszyła -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Masz bardzo oryginalnego bloga i widziałam, że poruszałaś już tematy o Lucy. Wiem, że nie chcesz dodawać więcej postów na jej temat, więc podam ci tylko linka do jednego bloga i zrób jak uważasz ;) Ostatnio dodała post "Czuję, że jestem blogerką" i jest on ściągnięty od Kristine Ullebø, link:

    http://krisssy.blogg.no/1355691124_du_vet_du_er_blogger_.html

    Ani ten post ani post just say yes nie są tagami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy następny post ?
    Lucy nie ma nic do gadania a ty rób swoje.

    Całusy Łucja :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award. Szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorki, ale myślę że ten blog jest założony tylko z myślą aby oczerniac Lucy ..
    Ona nie jest niczemu winna.. Nie lubisz jej, bo .. jest popularniejsza od cb ma 200 komentarzy i 1000 obs ? A ja mam 12 lat i noszę KOTURNY i SZPILKI i co mi zrobisz???? :) Hę ??
    Na ten blog będą wchodzic zazdrosne dziewczyny, aby ponabijac sie z lu. Sakd możecie wiedziec jaka ona jest? Widzieliście ją na żywo? przyjażniliście się z nią ? Jak możecie wypowiadac się na temat kogoś kogo nie znacie!?
    Przecież we wszystkich notkach nie ma szpilek. jest naturalna. Chyba to jest dyskoteka dlaczego nie ma prawa załozyc szpilek ??
    jesteś jej mamą czy co ?
    Teraz będzie wstawiała blogi i pisała fantastyczny, ładny, boski.. A oczerniac będziesz tylko lucy? Ona ci nic nie zrobiła . Jesli chcesz prowadzic bloga z opiniami to sprawiedliwymi ...
    Pozdrawiam, Natalia :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam tak samo! Co już znudziła Ci się zabawa w blogerkę? Wystraszyłąś się poprostu Lucy, a ten blog był stworzony tylko po to, by ją oczernić.

      Usuń
    2. przykro mi. blog nie został stworzony tylko po to,by naśmiewać się czy coś w tym rodzaju,ja właśnie planuję napisać kolejny post-po pierwsze rozumiem,że mnie tak oceniacie,ale po prostu nie miałam czasu i pisałam tylko o niej. teraz posty pojawiać będą się częściej. czemu nie pisałam? nie ,nie dlatego,że mi się znudziło,a dlatego,że byłam w szpitalu :) . ja spróbuję nie naciskać tak na panienkę Lucy(nie jeszcze nie kończę z postami na jej temat) , a wy nie oceniajcie mnie na pierwszy rzut oka. dziękuję.

      Usuń
    3. dodam jeszcze ,że nie będę usuwać tych komentarzy,bo to byłoby po prostu jak dla mnie żałosne z mojej strony.. każdy ma prawo do własnego zdania. od tego jest ten blog.

      Usuń