wtorek, 11 grudnia 2012

A.2 +RADA

Myślałam nad tym co pisałyście pod ostatnim postem.Postanowiłam napisać do Nadii ,spytać o ten nagłówek-czy ona go robiła ,a jeśli ona to czemu go skopiowała od ZOE? Czekam na odpowiedź. Kiedy się czegoś więcej dowiem,na pewno dam znać.

ARTYKUŁ 2 - MATY-KATE FASHION ( WIOLETTA )
 Wioletta to blogerka modowa. Ma 21 lat.Bardzo podobały mi się jej rude włosy.. a teraz są brązowe! Według mnie lepiej jej było w tamtych ;). Ale to tylko moje zdanie! Teraz już powiem o faktach.
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhC1ZCYZ2pl2wNRlnNxzCWwl7C_cn0DfJqwI2hZ_OVwR3GjXuds77XXOrFK7n19uUZaL-C7UbLUrNQZheUa2DmgZ2hfUMS2itsZ3SzweLiosFatYbqQJNVC8cE1_uivZZkvxeZHGKa1Yuhp/s1600/JOSH.jpg
 Wiele osób mówi ,że jest ona z ADRIANEM . Te plotki nie są prawdą! To na pewno jest denerwujące,jeśli każdy mówi "Adrian to Twój chłopak" itp. Uszanujcie to! Ja sama postanowiłam spytać jak to jest.

1. Wiem ,że Adrian to nie jest Twoim chłopakiem ,ale może wytłumaczysz się- gdzie i jak go poznałaś ,często ze sobą przebywacie?
 
" Adriana poznałam przez facebooka ; ) Napisał do mnie pierwszy. Miło nam się rozmawiało, nie tylko o modzie, wiec postanowiliśmy sie spotkać i tak jakoś do teraz się spotykamy i pomagamy robiąc nawzajem zdjęcia. ; )
Nie rozumiem czemu wiekszosc twierdzi ze to moj chłopak i sa oburzeni tym faktem ze sie spotykamy. Szczerze drazni mnie to, ale nie przejmuje sie tym ; ))"

 Z tego co myślę to bardzo miła osoba,gdyby nie to,że mieszkam w UK to na pewno chciałabym się z nią spotkać. Spytałam jeszcze co sądzi o początkujących blogach, co powinnyśmy zrobić by się trochę wybić. Wiecie co? 

"Blogowanie to nie jest łatwa rzecz. Wymaga wiele uwagi, poświecenia i czasu. "


Zgadzam się z tym. Przekonałam się nawet o tym . Jeśli nic nie robiłam przez kilka dni-miałam 0 obserwatorów i 0 komentarzy. Co zrobiłam? Weszłam na kilka blogów. Napisałam miłe komentarze,co sądzę o temacie poruszonym w poście i zostawiłam link mojego bloga. I wiecie co? podziałało :) . Zyskałam kilka miłych czytelniczek. Jedyne co ,to to ,że trzeba pisać na ciekawy temat,przyciągać czytelników. A jeśli piszesz coś w stylu "cześć super blog wejdź na mojego dodaj się do obserwatorów i skomentuj i .." to wątpię,że ktoś będzie chciał zobaczyć co tam jest. Wystarczy trochę chęci :). 

O czym chcecie poczytać w kolejnym poście? życiu czy blogerach? A może o czymś zupełnie innym? Chętnie poczytam propozycje! +zostawcie linki do swoich blogów,na pewno coś napiszę,jeśli mi się spodoba,to pewnie dodam też do obserwatorów. 

Co sądzicie o poście? Spodobał się? Czytacie bloga Wioli?

Pozdrawiam
xoxo Plotkara


12 komentarzy:

  1. hehehe, tak jak mówisz, zostawiam MIŁY komentarz i link do swojego bloga. :)
    niestety, ale nie znam tej Wioletty więc dzisiejszy post, tak bardzo mnie ciekawił, ale nie wiem zbytnio o co chodzi. Pozdrawiam.
    http://mercuess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem,nie koniecznie wszyscy muszą ją znać ;) .

      Usuń
  2. Też nie znam jej :<

    Zaparszam przy okazji na mój blog only-colorful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to mówią raz na wozie,raz pod wozem ;)
      zobaczę! :)

      Usuń
  3. Naprawdę miałaś świetny pomysł na bloga i chętnie czytam pierwszego posta po kilka razy. Plotkaro rób to co robisz i nie przejmuj się komentarzami !
    Całusy
    Łucja

    lucjagadomska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Na pewno będę dalej pisać. Może coś jeszcze o Lucy,a może o kim innym :). Nie musicie w końcu wszystkich znać :D.

      Usuń
  4. Znowu się powtarzam ale naprawdę świetnie piszesz. Dzięki twojemu blogowi poznałam już dwa świetne blogi *.*

    Zapraszam do mnie :)
    http://jaramy-sie-tym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetnego bloga! Naprawdę czadzior ;) Ja osobiście wolałabym takie ploteczki o innych blogach, posty o życiu są na każdym, na moim też się czasem zdarzają ;p Twój blog jest na pewno oryginalny !! I zapraszam do mnie ;) http://gosia-duda.blogspot.com/
    Gosia *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. NIE ZROBIŁAM TEGO NAGŁÓWKA! NIE ROZUMIEM CZEMU MIESZASZ MNIE W SPRAWY KTÓRE MNIE NIE DOTYCZĄ ! SPRAWDŹ COŚ MOŻE DOKŁADNIEJ NIŻ PISZESZ TAKIE BZDURY PUBLICZNIE! MAŁA RADA NA PRYSZŁOŚĆ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorka bloga pisze 'Postanowiłam napisać do Nadii ,spytać o ten nagłówek-czy ona go robiła ,a jeśli ona to czemu go skopiowała od ZOE?'Przeanalizuj sobie to i zwróć uwagę na słowo 'JEŚLI'

      Pozdrawiam.
      Sayonara ;D

      Usuń
    2. Przeanalizuj to ty sobie komentarze pod poprzednim postem gdzie są rzucane oskarżenia na mój temat, kiedy W OGÓLE ta sprawa mnie nie dotyczy! A nawet jeśli to przecież zanim coś sprawdziła nie musi taki BZDUR jak już mówiłam wypisywać publicznie. A autorka nie miała żadnych, ale to ŻADNYCH faktów o poparciu takich oskarżeń i nie powinna mnie oskarżać NAWET pod znakiem zapytania. Tyle mam do powiedzienia! ;/

      Usuń
  7. I PROSZĘ O SPROSTOWANIE TEGO CO NAPISAŁAŚ! -,- A RACZEJ ŻĄDAM!

    OdpowiedzUsuń