czwartek, 13 grudnia 2012

ZBYT MŁODA BY NOSIĆ SZPILKI.

Zauważyłam,że bardzo spodobał się Wam post na temat LUCY . Skoro tak to dziś znów opowiem coś na jej temat ;).

Po pierwsze- Nadia powiedziała ,że nie jest zamieszana w sprawę z nagłówkiem. Uszanujcie to. Koniec wypowiedzi na jej temat.

Po drugie-bardzo spodobały mi się nowości na blogu LU! Ale wtedy zobaczyłam te buty z H&M ! OCHYDA! Jak dla mnie są nawet ładne , ale nie podoba mi się kształt. Pozatym Łucja jest za młoda na obcasy. Moja mama ,gdybym była w jej wieku to by mnie zabiła za takie buty. Jak ona przetańczy w nich całą noc!? I tak cieszę się,że ona już się nie maluje.. Ale w każdym razie to wspaniała dziewczyna. Napiszcie pod tym postem ,by nie robiła tego i nie szła w nich na bal(?) . To tyle na ten temat z mojej strony. Post jest krótki,ale na temat-teraz wy się wypowiedzcie!
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/205187_481459028561942_601379699_n.jpg W kolejnym poście zrobię konkurs. Jedyne co trzeba zrobić ,aby wziąść udział to być obserwatorem mojego bloga.

Co chcecie zobaczyć w kolejnym poście: awantura LU na YT  czy POST o kolejnym świetnym blogu+trochę porad ?


MIŁEGO WIECZORU
BUZIAKI,
XOXO PLOTKARA

17 komentarzy:

  1. Ja mam 14 lat nigdy nie miałam nigdzie obcasów i koturn! Też uważam, że mimo to jest bal powinna iść ubrana w butach na płaskiej podeszwie np. baletki wsam artn na imprezę!

    only-colorful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jej sprawa co zakłada, czemu nie umiecie tego uszanować ?

      Usuń
  2. ja mam tyle lat co ona i bym nie założyła koturn :D . Ale ją lubię-przyciąga ;)
    ZAPRASZAM
    http://nikolettan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raz mialam szpilki na nogach i wtedy akurat zlamalam noge :-) Ja uwazam ze baletki to swietny pomysl dlatego e jak sam powiedzialas jak w szpilkach mozna przetanczyc cala noc ?? Ja osobiscie preferuje temat awantury ;**

    lucjagadomska.blogspot.com

    Calusy

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagadzam się, jest za młoda na szpilki. Ale ona nadal się maluje. W mniejszych ilościach, ale jednak.

    http://deliceee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. po pierwsze to nie sa w sumie jakieś szpilki .. zwykłe obcasy moim zdaniem. W sumie w cor4az młodszym wieku dziewczyny zaczynają chcieć takich rzeczy .. 13 lat to nie mało ja mam 14-15 sama mam podobne buty :) Mi krój butów osobiście się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zobaczyłam te buty u niej na blogu, to od razu pomyślałam, że to nie jest dobry pomysł. ale jeśli Lucy sie podobają i ma zamiar je ubrać, to po co ją zmuszać do zmiany planów? jeśli chodzi o mnie, to nigdy bym nie kupiła takich butów, a co dopiero włożyła O.o
    moim zdaniem powinnaś zostawić już Lucy w spokoju i pokrytykować inną blogerkę:)

    świetny blog prowadzisz! przeczytałam wszystkie posty, jak do tej pory i bardzo mi się tutaj spodobało:) obserwuję^^

    PS. Usuń weryfikację obrazkową, ok?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wg mnie to nawet nie są szpilki. Ile ten obcas ma, 3 cm? bez przesady. Jak ubierasz kozaki, często nie zdajesz sobie sprawy, że samo ich podbicie jest wielkości małych obcasów. Chyba za bardzo przywiązaliście się do małej Lu, przecież ona dorasta i oczywistym jest, że chce w sobie coś zmienić. Poza tym, przecież może ubrać te "szpilki" a później przebrać na płaskie. co w tym złego?

    OdpowiedzUsuń
  8. To oczywiste ,ze dorasta. Ja czytam ja od miesiaca wiec raczej dopiero ja poznaje.. Moze potem przebrac ale nie wiem. Ale jak dla mnie to jednak za duze obcasy-wyrazam swoje zdanie ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej mogła byś skończyć z tymi postami o mnie, nie kopjuj moich zdjęć z bloga bo ci na to nie zezwoliłam ! Ten bal trwa 2 godziny bo właściwie to jest przyjęcie świąteczne, obcas ma 3 cm i zaloze je na przyjeciu bo mi się tak podoba jestem w ostatniej klasie w tej szkole więc dziewczyny w klasie bedamialy po 5 moze 7 cm obcasy to jest tylko jeden wieczór i mogę sobie to pozwolić. Jak już mówiłam nie życzę sobie więcej posłów na mój temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo Cię lubię Lucy, nie uważam żeby trzeba było się czepiać. Chodzenie w szpilkach nie jest złe - zwłaszcza w tak małych. ;) a co do malowania, to jestem w twoim wieku i również używam tuszu i podkładu ;) plotkara w niektórych względach ma racje, ale nie warto się przejmować, masz wiernych czytelników i ich nie stracisz :)
      Pozdrawiam,
      Gosia ;*

      Usuń
  10. Właśnie, dlaczego piszesz tylko o Lucy? Podobno miał być to blog o innych blogach a nie blog o wyrażaniu opini tylko na jednej osobie! Też w życiu nie założyłabym takich ''szpilek'' na codzień, ale chwila mówimy tutaj tylko o jednej imprezie/balu! Naprawde przesadzacie! Zacznij pisać posty o innych blgach, a nie uczepiłaś się jednego!

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie ona nie będzie ich nosic na codzień tylko na bal który potrwa może 3 godziny... więc jak dla mnie ok.

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny blog. Zgadzam sie z twoja opinią. Chciałabym się dowiedzieć co sadzisz o moim blogu : damnot.blogspot.com moglabys napisac w komentarzu lub na ask`u ? Z gory b. dziekuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że wyrażasz swoje zdanie, ale te obcasy nie są aż takie wysokie. Ja mam 13 lat i moje koleżanki z klasy chodzą na 10 cm szpilkach. I co? Niech sobie krzywią kręgosłup. Ich sprawa. Szkoda, że się tak przyczepiłaś do Lucy. ;/
    I to jej mają się podobać a nie tobie ;(
    dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. To jej sprawa czy nosi szpilki czy nie , i to nie tobie mają się podobać tylko Lu. Też czytam jej bloga.

    OdpowiedzUsuń